han har varit i helvetet, och jag tror en del av honom blev kvar där.....

Dagens Låt

.Kom ihåg mig.
L. Winnerbäck



Sitter och dricker vin, lyssnar på Winnerbäck, skivan som kom med boken 112 sånger.. såå gryma och goa versioner...
Spelar Gitarr, har en jävligt skön stund...

Kommer fram till Korea imon kväll, värmen försvann på en natt..
igår var det sol och 28 plus.. idag moln och 22 grader.. :( och det sjunker hela tiden..

i Korea är det bara 15-20 grader om solen e framme... såå sista veckan nu kommer bli kall.. inte ok...
ville ju sola o fåå färg innan man kom hem men jeje..

Annars..

Blir nog pil kastning senare oxå, och vin såklart..

Jobbet har jag kört sopmaskin senaste dagarna, vi passar på när vi är tomma på last.. rätt soft jobb, bara köra runt runt däck för däck....

Igår hade vi liten brand och livflotte övning, med det var teoretiskt så lyssna mest..
igår kväll fick vi en blackout på min vakt.. de innebär att hela båten "dör", alla ström och så försvinner, men nördgenerton tar ju över efter en stund..

såå kul har jag det här haha..


kommer hem om en vecka nu typ... wää tiden går fort...
känns bra..


Ha det bra nu...


"Biter dej, känner den förbjudna, varma, underbara, giftigt goa, oemotståndiga blod smaken"
<3
// hemie..

Kommentarer
Postat av: Emma

"du har förklarat för mej´att det är som det binner.." ;) <3

2010-04-08 @ 18:08:08
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0