The Boss...

 

Blir Riktigt förbannad på alla skit rykten jag läser om i tidingar, om att Bruce Springsteen skulle varit otrogen med denna Ann Kellys... Hon och hennes man har enligt min mening verkligen försökt förstöra Patti och Bruce förhållande. För vilken anledning?
Jag blir bara arg.



Bruce och Patti har varit lyckligt gifta i 18 år.. Jag har själv sett The Boss 13-14 gånger, ett flertal utav dom konserterna har Patti varit med och spelat och sjungit, och det är sann kärlek jag ser på scen. Sann.


 

Blir både ledsen och arg att nån försöker förstöra för dom, bara för Bruce är en känd person så såg la denna Ann chansen att blir "B-kändis" men nej fan heller.... Hon skall skämmas... och Hon skall hålla tyst.. Om du nu e olycklig och förstör ditt eget liv ge då inte skulden på en så human och underbar person som Bruce Springsteen. Han är den utan tvekan mest humana och "vanliga" kändis person som finns, han är som vilken utav oss som helst.



Han har bland annat ett starkt band med sina fans, han hälsar, pratar, diskuterar, han bjuder fans på middag (då med sin Fru och sitt fans partner) han fixar biljetter till trogna fans (kanske bara var en tur dag för hon som fick den) men jag vet att så är fallet. Han ställer sej på en gata i Köpenhamn, och spelar sin musik med en gatu musiker, helt öppet utan förvarning.. jag kan fortsätta med min lista.. han är en God person som man Skall ha respekt för...

Jag vet att detta jag skrev är sant för jag har träffat personerna som upplevt det...

bruce visar ingen som helst divighet, han är den person han är, en snäll trevlig rolig person som man inte mer än kan tycka om.

Han är för mej det största som finns, hans musik, hans texter, hans personlighet är Outstanding...
Han är för mej den största Musiker som nånsin funnits inom Rocken, vet det är svårt att dela in nån i ett fack, men Bruce Springsteen är Stor.
Han är En Helt Vanlig Person Som Skriver Och får Ut Sitt Budskap Med Största Möjliga Storhet, Proffsighet och Alltid Helhjärtat.. ALLTID..


Jag har fått så många minnen av mina konserter med honom så jag vet inte, mina bästa ögonblick. Helt klart mina Största Minnen.





Så Sluta Ann Kelly och försök förstöra nått, lägg ner..




Sen kan jag ju säga om det nu skulle vara sant.. (som jag är 100% säker på att det inte är) så skulle jag självklart stå till 110 % på Din sida Bruce, du är som vem utav oss som helst.. Mänsklig.. Misstag gör vi alla, det är det som är saken med dej, du är som alla vi andra.. fast då med en gudabegåvning . Såklart.. Din musik är fantastisk underbar och helt sjukt bra...

Tack för alla minnen..
och Vi ses igen... min "Lucky Town" skylt lovar jag er att ni inte sett för sista gången.. =)






"Well I got this guitar

And I learned how to make it talk"

 

 

 


Kommentarer
Postat av: addie

joakim. jag älskar hur passionerad du är! haha <3 när vi var på bruce i sthlm var vackert!

2010-04-08 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0