River Side...

Här kommer lite bilder från Savannah.. Tack emma för att du hjälpte mej.. kunde inte lägga upp här ifrån båten så skicka till henne först.. =)

På väg in till kaj, passera ett hotell o tog ett kort när vi spegla oss..

Typiska Amerikaska kanal båtar

haha jag vid ankomst...

jag och styrman Jose..

LANDGÅNG

Kapten Morgan...

Första stället, på River Street

Gud

Totalt pachiga o pinsama amerikaner

Chicken Nuggels.. hmm rätt många..

baaah all in?

strippa jag och Jassy

 

seedääärja...

Tog inte många kort vet men faan hade ju inte tid...

Nu skall jag nog ut och sola och ta en kall... fint o kryssa Karibien ju haha... 25 grader minst ute nu inte kollat.. solen skiner och man blir jävligt sugen på och hoppa av.. ser ju stränder efter stränder på öarna... fiiint

=)


Kommentarer
Postat av: Krull

Jäää oakim, det e as mkt mindre snö där du e . var as glad

2010-02-24 @ 21:10:18
Postat av: hemie..billman

hahah e de så?? phhh sicken tuur ja har.. kom hit då.. lovar de e roligare utan kall snö...

2010-02-24 @ 21:30:32
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha varsegod..blogg assistent ;)

2010-02-24 @ 22:58:22
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: :D

bra att du har på dig mössan, ifall att det skulle komma en kall vindpust ifrån sverige ;)

2010-02-25 @ 00:18:53
Postat av: hemie.. billman

haha jaaa såå ja tänkte, kalla jävla sverige.. tycker ni alla ska komma ner hit.. lovar de e tvär gött här =)

2010-02-25 @ 07:44:00
URL: http://hemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0