Stuff



Dagens låt

.Only For A Week.
In Flames
Varit på Em och Mio och Ikea idag o handlat lite saker.. rätt mycket planer nu för lägenheten käckt.. tar nån bild när allt e klart typ...

va på intervju me, hoppas den gick bra... =)

min mamma kalla mej utvecklings störd idag me... =( inte ok..
bara för lyssna på nyheterna på radion kl 18.00 på nån kanal, o jag lyssna noga o förstod allt bra, o hängde med och så.. efter kolla mamma konstigt på mej o jag babbla på om vad dom nyss sagt, då säger mamma... joakim, detta var nyheterna för folk som inte förstår lika bra som andra, nyheter för folk me svårheter, dom pratar tydligt o sakta o använder inga svåra ord..
jaha bra joakim.... sicken grej...

ätit Sushi idag igen, fan va det är super mega dunder nice va.. fan va göttt... älskar de...
kan lätt leva på de..

nu slocknar jag nog snart..

ska upp o gå till mimers imon, kolla när min syster ska sjunga o spela typ,, kommer bli kul :D






SAKNAR SOMMAREN.......




Dagens kalla Klimat

Söna lite, minus 8 o mulet... fyy fan

Kommentarer
Postat av: Linnéa

och mig givetvis :-)

2010-02-10 @ 16:29:53
URL: http://nejaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0