sicken dag/kväll/natt/morgon

Vaknade upp hemma, var grymt trött, efter som en målare hade ringt och väckt mig. Äntligen kom dom och målade över de dom spacklade för 5 månader sen.. snabba killar de där..

Peter kom förbi...
satt och kollade på VM såklart.. mitt vm-tips går ju inte på räls direkt.. fyy fan.. inte många matcher som ja fått in.. men men... blir nog ingen thailands resa , som ja hade tänkt åka på me vinst pengarna....
Fyy fan..


Började dricka lite öl iallfall.. sen kom blom o stefan, och staffan o robin o lite så o vi satt o drack hos mig och kolla nästa match..

sen åkte vi in o lyssnade på Rise Against. Träffade Emma utanför där me... fan rös typ.. Dom skall jag lättt se igen.. oo ja..
..Huuur grymma som helst.....
Idag köpte ja biljet till Pier Pressure på söndag.. kommer bli nice... Paramore, 30 Seconds To Mars, Johnossi med flera... gryyymt...

Efter vi lyssnat på Rise Against åkte vi hem till Malin Jansson o söp ner oss totalt till 7 i morse typ.. jää hände där haha..
kul iallfall...

Malin har bilder så om du läser detta malin kan du ju typ skicka bilderna.... jää...


Nu ligger ja o äter godis o funderar på om ja orkar röra mej till Malt & Humle för Englands matchen... hmm får se...

Nice True Blood har börjat igen med... =)




Kommentarer
Postat av: Malin Jansson

jää kan skicka bilderna till dej :)

2010-06-23 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0