Sun

Dagens Låt

.17.
kings Of Leon



Skönt o komma fram.. Just nu är vi precis utanför Nya Zeelands kust, vi skulle igentligen komma in till kaj idag, nu om nån timme, men otur som man har blir det inte förens imon.. Synd, blir ingen överliggare, och där med ingen land gång i kväll...

Fast i mon skall jag i land på dagen och kolla lite.. =) kommer bli kul...

Haha läste mitt förra inlägg .. Sorry.. var lite sne bara.. opps..

Nu e ja mycket gladare =)..

Solen skiner och det är som svensk sommar värme ute, riktigt skönt.. fast idag har de rullat en hel del, dyning o gammal sjö har varit rätt extrem asså.. inte ofta man ser dyningen så, men idag va de tydligt.. så det gunga på bra i förmiddags. haha..

Annars har det inte hänt mycket idag, vila bort hela dagen nu typ för att ja skulle va pigg i kväll, hade tänkt gå iland efter jobbet men nu när vi bara ska ligga och driva känndes de onördigt haha..

Blir kanske lite pil kastning sen i stället=)

JNU kommer tiden gå fort, hamn imon, sen upp till Auckland och sen några dygn över till Brisbane, ner till Port Kembla, Melbourne och sen sist Frematel.. efter det raka vägen upp till Korea och varvet.. Där jag mönstrar av runt 17 April...

Blir landgång så mycket ja hinner, plus ska klippa mej i Melbourne, min frisör Petra som ja haft i Göteborg senaste åren jobbar här nere nu... assss käckt.. Blir några öl me kan ja lova....



Dagens Klimat

Sol, lite blåst.. 22 grader varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0