Skulllllll



Dagens Låt

.ARMISTICE
.
Distuff


Min Kollega här på bloggen och polare Billman har idag tattoerat halsen.. svin... fan va ja vill ha de... grymt..
men kuuul för dej billmaan.. jäää..

Min syster ska tattoera sej i mon.. hon är nervös... men de kommer gå bra..


Haar varit duktig idag och städat lite , och belönar mej med öl nu.. jävligt gott....
och imon =) kommer ja få träffa battooiiss... gillar stort.. <3

häär kommer lite kläder och saker ja vill ha...






Och sen åka hit....

Och sen tattoera klart min arm.. och sen börja o göra klart min andra arm.. och sen hals... och sen ha masssa pengar och sen... jaa fan va mycket man vill ha....

fast kläderna här skall ja faktist ha snart.. ska köpa om nån vecka..
byxorna e tvek men.. gillar men vette fan om ja passar ... får tänka lite...

Kommentarer
Postat av: Frida Reuterskiöld

Tjoho :)



Kolla på staydirt.se där har dem massa WAX kläder. Det är han som äger sidan som är grundrae till WAX :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0