våår...


Nästan glömt min blogg ju...

Gött att våren börja komma nu.. solen gör mig glad.. fast de e synd man blir lurad, och går me t-shirt på dagen och sen skoter overall på kvällen typ...
fast snart vänder det la o värmen kommer på kvällen med..

annars har de hänt sen sist, att jag har varit ute och festat på valborg, i stan. sticky.. grymt kul kväll... tror ja.. haha joo då..
sen lördagen laga vi bara god mat jag Johnny karin och emma.. älgfärsbiff med svampsås.. gott..

måndagen va kul.. haha Linus , Jonas, William och Johan satt oss i en bil, Johan körde, vi andra drack.. hade med oss en tärning, gav den 6 olika altenativ och sen slog vi den, det altantivet de blev gjorde vi.. först in och köpte massa öl på bolaget sen stop på nån krog och drack ett järn, sen så det blev köpa masker som vi skulle ha på oss hela dagen, stop på Landvetters flygplatshotell för en shot. sen snabbt stop på borås simbad, sen Bollebygd? på vägen hem och sen hem till linus o spela Wii och sen in till stan igen och Babar... total all in dag/kväll.. kul o heeeelt sjuk... haha..


kommer mer bilder från min kamera nån annan dag.. men här några från min mobil..





jäää fina vi blev.. haha


några från stockholm mee... kommer mer nån annan dag..



Kommentarer
Postat av: Marika

hahaha söta ni är, shyssta masker ;)

2010-05-06 @ 23:23:11
URL: http://marikahansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0