Sno0w

Dagens Låt
Surfing BirdTrashmen


Då kom snön hit... kylan biter sig fast i en,halt och is ute på däck.. fjordaran runt oss är täckte med ett tunt vitt lager..
luften är klar och frisk..
klar blå himel, men bara för stunden för sekunden senare kommer ett moln sakta svävande in och snö fligorna faller som små bomulls tussar..

och mitt i allt står jag vid helirefuel tanken och drinerar och byter filter.. med bränsle som heter Jet-A1
luktar godare än bensinmack..


är den ända ombord nu som har HLO såå ja fåår ta hand om det.. jag och en helidäck inspektör, och Singne (eller huur de stavas) han e ny matror ombord från norge.. käckt..
såå det blir min jobb uppgift idag..

nuu åker alla hem imon som varit häär från Las Palmas.. alla utan jag då..
så blir siste man att lämna hmm fredag lördag eller söndag..

gött och fåå komma hem snart.. ta nya krafter till nästa på mönstring..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0