..Boleria? hmm

Dagens Låt
Van Nuys
Sixx-Am


På väg upp till norge, i 4-5 knop.. fan ser inte ens ut som vi rör oss.. haha.. gåår inte snabbt.. och dåligt väder ska det bli snart me sägs de..
jeje..

Idag har jag målat.. lite räckverk, som e närmast helideck.. dom måste vara gul/svart randiga.. säger norge..

såå målat en del då.. gått runt o lärt mej lite mer av riggen..
haft Safety Induction, såå kolla på en film som ja sett innan, och sedan genom gång av säkerhets biten ombord.. bla bla bla.. om livbåtar flottar, om de blir nån olycka, säkerhets utrustning med mer med mer..

har även varit inne hos sjuksköterskan norska Linda och visat mitt fästnings bett ja fick i sommras.. som har blivit typ 10-12 cm i radie och masssa rött..
va tydligen inte så bra.. boleria o saker.. hmm
såå efter hon ringt in till sjukhus gav hon mej pencellin..
fan hade i bakhuvudet länge att ja borde kolla upp mitt lår men inte haft tid..
jeje

annars e de bra ombord..
vet ju va ja gav mej in på..
jag menar inget mer liv som ja hade innan på båtar, me alcohol och pool och åka jorden runt.. värme o sena landgångar me minnen och skandaler.. haha.

nej nu e de seriöst.. norge e hårda.. inte en droppe, och hårda regler.. men de visste jag ju såklart innan.. och ser fram emot de såklart.. annars skulle ja ju inte va häär.

men säger bara ja kommer sakna det roliga..

men vi har jävligt mycket fint häär me.. bio salongen bra gyym.. "lek hall" som vi ska köra innebandy på, internet såklart, filmer gött gäng verkar de som.. inte lär känna alla än.
men 5-6 st jag jobbat me innan eller känt sen tidigare...
så detta ska nog allt bli bra me på frivakten..

fåår ta de roliga på min ledighet sen.. jobbar ju två veckor och sedan ledig fyra...
plus norsk lön = Mycket bättre.. =)

såå thailand eller nått blir de i vinter..

me dåå brist på annat var jag i gymmet i går.. yes.. sprang 25 min sen lite mage o armar.. det plus att man gåår utan att överdriva tusen tals trappsteg upp och ner hela tiden... myyyyyycket springades.. såå rör på mej de göör ja .

ska gåå ner 5-8 kg minst tänkte ja innan hmm vet inte men såå snart ja kan haha..

fast idag hoppa ja över va ju hos sjuksköterskan o såå så blev änna sent..

jeje..

asså ärligt vet inte va ja ska skriva i min blogg.. hmm känns så seriöst och ste lt o knas..
det är ju totalt motsattsen till vad jag är.
hmm..

Skriv GÄRNA en komentar om va ni vill (dom 30 tal som läser hahahaha) läsa...

haha

eller seriöst.. allt jääää och wäää har ja ju fåått höra..
jääääää wäää baaahh typ.. tyst..



Dagens Klimat.
SOL 24-26 grader...

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Norge är tråkigt och dyrt har jag hört, Sverige är mycket trevligare.. Nej nu ljög jag. Fy farao! Ge oss tropisk värme och färgglada drinkar, då hade man aldrig velat lämna lilla-landet-lagom. :) Tjohoo! Du fick en kommentar!

2010-10-08 @ 01:14:02
URL: http://rosannasidioti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0