bra dag...

Dagens Låt
Hey Jude - The Beatles


Bra dag idag... lite speciellt jobb idag... tog hand om Norsafe som kom ombord och skall byta 2 säten i varje livbåt bland annat.
så jag gick ner och möte dom nere vid landgången, sen tog upp dom.. sen hade vi safety genomgång med Safety officer.. sen gick jag en runda med dom och visa runt, visade nördutgångar, hur dom lättast tar sej ut om nått händer vart dom skall gå.. hur dom hittar snabbst. sen även visa omklädningsrum, rökrum, inredningen allt ute på däck , gav dom hytter.. ja allt.
sen lyfte vi upp deras container på top däck och så hjälpte jag till med och fixa så dom hade alla verktyg dom behövde och kablar och så.. såå varit kul dag.. "lite förman" för dom... varit standby me dom hela dagen..
men efter 2 tiden klara dom sej själva så jag var bankerman och vi gjorde en hel del lyft från kajen till maindäck..

nu ska jag och johan och vurnz strax iland.. ska bli kul och se runt lite.. inatt drar vi ju tillbax kl en timme me.. jäääj.


haha skrattat ihjäl mej idag me när vurnz börja låta som alla möjlia djur.. han e grym på de... apa fåglar katter allt haha... vi är lite störda..
jag och han är inte rumsrena ihop.. haha apslagsmål och allt...
wäää..


nee nu dusch..

haa en bra halloweeen fest baah.. och speciellt ni på Malt& Humle... vill va me.. wää..


Dagens Klimat
Som alla dagar i denna håla regn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0