brass

Idag är det brass.. ska dra fram kl en timme... så jag skiter i gymmet.. har fan lite dåligt samvete föör de men pallar inte.. plus att jag är helt stel frusen... det blev enormt kallt idag... känndes som minus men va la 3-4 plus.. inte ok.. inte nån jävla stanns..
men men..

varför kan inte norge ligga typ vid ekvatorn??
dom som e såå rika kan la bara dra bort norge och frakta ner de.. eller?
dumma norrmän...

blir jag rik ska ja fixa ett dröm land....
4så dom som vill leva i ett dröm land me bäst klimat folk affärer barer stränder allt ska ge mej pengar...
eller va fan.. ge mig pengar ändå... lovar ska fixa allt... :D
oo om alla i sverige kan ge mig en KRONA... alla har en krona... då skulle ja bli en lycklig man...
ojojoj...

är dock lycklig.. batooiis <3


'folk säger pengar är inte allt.. haha skitsnack..
pengar är allt..


nee nu ska ja kolla in nån nice elbas som vi ska köpa in..

hej då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0