fredag....

Dagens Låt
Victim - Avenged Sevenfold.... SÅ BRA.


Fredag igen... denna vecka har gått grymt fort..
kylan kom fort me :( idag blåser det och är verkligen ingen värme..
vi är sanrt vid Vigo, Spanien. och kommer snart upp till Biscayan... Men det skall vara bra väder däär. skönt.. föör det kan va riktigt illa där.. sjön rör sej på ett mycket märkligt sätt och inte så kul ombord då..

Igår prova ja crosstraing nere i gymmet.. (vet inte huur de stavas)
assss bra sak.. mycket bättre än rodden..
och sen träna ja lite mage me..
ska fan gåå ner dom 8 kg ja gått upp i sommar.. plus 5 kg till.. jää
börjat träna precis näär ja slutar me... känn bättre.. kvällen blir längre på nått sätt... =)


hade brand övning i går med... fast jag är bara assist just nu.. nästa gång ja mönstrar på blir jag rökdykare..
lite kul... ibland..

riktigt jobbigt att jag inte kan lägga upp bilder hääär på bloggen :( faan.. ska prova mer men försöker varje dag... ingen bra hastighet direkt på nätet haha..
men men..

idag planerar vi lite huur vi ska göra om inne i färgchapet.. som det är nu funkar inte...
sen ska vi kolla däcks workshop me.. måste bättras mycket...

blåser som sagt mycket idag.. så kan inte måla klart de ja börjat me.. fåår ta de i mon kanske...


synd jag missar kalstas inflyttnings / 25 års fest :( meen sånt man fåår ta näär man jobbar som ja göör..

fåår lätt ta o fira han totalt all in när ja kommer hem...


känner oxå nu att jag MÅSTE till värmen i vinter... fryser ju fan redan.... inte ok..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0