laaate..

Dagens Låt
Children - Robert Miles


Vi kom inte fram i morse.. utan vi kommer nog fram i kväll.. vi hade bara gjort 1-2 knop hela dagen i går så vi är ungefär ett dygn sena..

Idag ska ja börja jobba natten iallfall.. lite segt.. börjar 00.00 o jobbar till 12.00
går in kl 15.00 idag då.. såå ja fåår lite ledigt innan natten..

missar helikoptern :( meen det kommer bli tusen av dom i snarframtid såå göör inte så mycket...

annars idag har jag och johan o vurnez fixat två dörrar som var grymt sne.. och så skulle vi sätta fettnipplar på alla gångjärn på fläktluckor och så.. sånt dom "missat på varvet" meen vi hade inte rätta verktygen såå det fåår vi flytta fram ...

ska bli riktigt skönt och komma fram till varvet här i Haugesund.. jobbar jag natt så kan jag ju gåå i land på dagen och kolla lite me.. och köpa typ pizza o så.. jäää..


nee nu ska jag ut och jobba till kl 3..
sen kanske gymma... fan orkar inte mer... märker ju ingen skillnad heller... ähhe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0