Las Palmas...

Dagens Låt

So far away- Avenged Sevenfold



seedääärja..
nuu va man på väg på jobb igen..
söp sten hårt med billman och peter i fredags, så lördagen va räättt seeg ja..
men höll mej från dricka o packade o fixade de sista..
va och åt gött på malt o humle , Emma jobbar där nu =) kul..

idag då söndag... kl 04.00 ringer klockan.. fyy fan... inte ok.. kommer upp till slut.. drar en dusch o sen ner till taxin..
åker till landvetter, där jag möter upp Johan Gråberg och Jimie min bror.. vi skall mönstra på Floatel Superior nere i Las Palmas...

häär börjar problemen..
redan på start banan på landvetter tvär bromsar planet, när de ska lyfta.. jaha.. sen får vi stå stilla 40 min så dom fixar problemet.. då självklart missar vi planet i köpenhamn till Madrid.. :(
men visst efter jävligt mycket tjafs me folk hit o ditt på flygplatsen i köpenhamn fåår vi ett plan som skall gå 15.00 till madrid.. plus bokade biljeter till las palmas kl 07.00 imon morgon då..

men nej nej.. när vi väl kommer fram till madrid, så får jag inte min väska........ alla andra får den men inte ja.. PACH.. sen så efter 1 timmes tjafs igen fåår vi inte åka me planet 07.00 för de e full bokat... men vi skall vara bokade... äääää....
så jeje.. vi drar på hotell.. och häär e ja nu..
10.40 imon gåår ett plan till las palmas.. hopppas fan vi kommer med det....

annars så har jag slutat på wallenius... ska nu då som ja e på väg börja på Floatel.. bostadsplattform... Superior..
verkar riktigt skoj..
meer ansvar men kul..

jobbar 2 veckor ledig 4..
norsk lön.. såå jag bara LER..

men kommer sakna värmen traderna och såklart alla på Aniara men.. ångrar inte att ja drog hit...

wäää bara masssa tråkigt snack nu men första inlägget på länge... sååå nöjjjjjj dej..

nu ska ja dricka upp vinet o sen sova.. harrre..


// hemie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0