seedääärjaa

Kvälls Låt
Simple Man (live) - Lynyrd Skynyrd



Ojj det ryktas fart rekord ombord... vi e tydligen uppe i 9,4 knop.. hehe låter löjligt men föör en rigg på 91 meter bred, 94 meter lång och 90 meter hög (högsta punkten) såå e de bra.. vanligt vis gåår vi 4-5 knop.. men såklart har vi en del ström på vår sida..

Vi är iallafall en bit uppe i kanalen nu.. och kommer till Dover - Calais imon vid lunch.. sen fick jag reda på att ankomst dag i Haugesund är beräknad till 26 Okt... =)

Biscayan har varit otroligt lungt.. första gången jag passerar här som det är såå lungt väder och ingen dynig alls.. helt sjukt.. var spegelblankt vissa dagar.. sjukt
det brukar ALLTID vara gammal dyning och skit däär.. tur ska man ha ibland med..

Har precis gymmat duchat och ätit Sushi.. nice.. ska snart ringa Emma sen blir det nog sova...

Dagen annars har varit sådäär.. men allt löste sig tillslut.. va problem med färgen som ja skrev men jeje allt ska inte vara perfekt på ett nybygge.. ;)

OOOooooo vad jag saknar och spela gitarr, dricka en två tre kalla öl och avsluta med en Morgan flaska..  vet att Kapten Morgan saknar mig med... smyg kollar på mitt lår då och då.. (tatto)

haha..


Sov gött folk...
tyst.



// Hemie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0