totalt slut...

Kvälls Låt
Walk - Pantera


Idag körde jag ett grymt gym pass.. Daniel och Vurnz och ja... axlar mage och hmm vette fan men nån mer muskel.. känns kan ja ju säga.. och vill inte veta huur de kommer kännas imon.....
efter de basta vi iallafall.. skönt..

hahah jag och Johan har lärt Vurnz (filipinsk matros) masssa bra ord idag..
"är du bög eller? hejdå"
"får jag slicka din fitta?"
"och pulla din röv"

han läär sig snabbt..

så kul har vi på kaffe rasterna..
och han är bra sjuk såå han bara leer och vill lära sig mer hahaha..

är i nordsjön, och har börjat dyka upp flera oljeriggar coh installationer.. en och annan supply båt med..

det är det jag kommer ha som utsikt nu på jobbet =)

ska ta lots kl 04.00 på måndag morgon.. med helikopter.. blir nog jag och Daniel som är HLO och HDA igen.. funka ju bra sist.. kuuul =)

blir nog mycket roligare nu när vi kommer fram.. mer på riktigt om man säger så.. mer jobb som man ska "hålla" på med sen när vi ligger på operation...

nuu ringa sen sova...

god natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0