RHCP

Precis gjort dagens gärning med att gymma.. känns jävligt bra nu.. alltid efteråt.. det är ju inte så där assss kul o träna.. men efter.. grymt bra =)

haft en bra natt.. jobbat en del.. och gått runt o haft bra tankar.. om när ja kommer hem, va ja ska göra.. lite överraskningar till emma, lite saker som händer i sommar.. plus va som händer i höst .. Red Hot Chili Peppers kommer ju till globen.. sjukt bra.. =)
sett dom 2 gånger föörr..
första gången 1999 på Californication turnén och sen hmm ja när fan va de.. 2005 kanske.. sjukt bra live e dom iaf.. ska boka biljeter så fort ja kommer hem..
för kan inte boka med mitt Visa över internet längre.. säger att koden e spärrad.. fattar inget..
men men..

Det var Michael Flea Balzary som fick mej och börja spela bas me... se han spela och höra han spela.. wää sjukt.. han e bäst.. ingen basist e bättre.. ingen spelar me samma känsla o flow som flea iaf.. sjukt bra..

läser för övrigt Anthony Kiedis bok nu... sjukt bra bok.. haha han börja deala me droger som 11 åring.. hänge på nattklubbar på Sunset Strip som Whisky a go go som 12 åring.. allt var med sin pappa.. haha sicken grej.. ungefär så långt ja kommit i boken.. men han börja i tid iallafall...


faan va minnen ja fick nu från båda mina två tidigare RHCP konserter.. båda va gryma.. första va på min födelsedag 99, jag gick me Robin Carlzzon, min bror o hans poalre... wää sjukt bra.. Flea gjorde en volt på scen me..

Sen den i globen me Peter Krull baah och Malinda och massa folk.. totalt all in på vägen upp och på hotellet. Sjukt bra konsert..

längtar nu =)
jävligt intresserad och lyssna hur nya gitarristen är me.. John slutade ju nyss.. som e jävligt BAD.. men men.. han börja som 17 åring, punda ner sen fick sparken och sen börja me dom i gen på Californication skivan och nu slutar igen.. grym karriär..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0